Međunarodni eTwinning projekt „Kunterbunt“

Učenice i učenici 1.h razreda i mr. Martina Budimir, prof. sudjelovali su na zanimljivome međunarodnome projektu na njemačkom jeziku s vršnjacima iz Turske, Grčke, Italije, Poljske i Slovačke.

Učenice i učenici 1.h razreda tijekom školske godine 2021./2022. sudjelovali su na projektu kojemu je cilj poboljšanje i primjena znanja njemačkoga jezika, upoznavanje vršnjakinja i vršnjaka iz drugih zemalja te primjena digitalnih alata. Pri ostvarenju ishoda naglasak je bio na zajedničkome učenju, pridržavanju rokova, sigurnosti na internetu te na razvoju sve četiri jezične vještine.

Nakon početnog online sastanka nastavnica, odabira boje svake pojedine škole, predstavljanja svoje škole te međusobnog predstavljanja na platformi eTwinning putem avatara i kratkih opisa, učenice, učenici i nastavnice upoznali su se i uživo na prvome online sastanku održanom 27. listopada 2021. na kojem su izrazili svoje mišljenje u alatu Mentimeter, riješili kviz u aplikaciji Kahoot te razgovarali na zadanu temu u malim međunarodnim skupinama. Službeno je predstavljen i odabrani logo projekta. Naš je učenik Jan Bartaky sa svojim logotipom završio na visokom drugom mjestu.

Sljedeća je aktivnost bila nastavak rada na temi online sastanka. Učenice i učenici ovoga su puta morali osmisliti zadani lik člana imaginarne zajedničke obitelji. Naša je škola predstavila oca obitelji Hrvoja, a svi su likovi predstavljeni u fotoalbumu izrađenome u alatu Bookcreator. U prosincu je svaka zemlja osmislila nekoliko stranica zajedničkog kalendara za 2022. godinu izrađenog u alatu Canva. U sljedećem su koraku učenice i učenici u plakatu prikazali svoje aktivnosti u slobodno vrijeme.

U alatu Pictamap prikazano je imaginarno putovanje projekta „Kunterbunt“ kroz sve zemlje i gradove škola uključenih u projekt, a škole su predstavile i tradicionalnu odjeću svoga kraja / svoje zemlje. Kroz kviz s komadima odjeće izrađen u alatu LearningApps, svaka je zemlja došla do rješenje dijela zagonetke, tj. poslovice vezane uz odjeću. Učenice su snimile glasovne poruke u lančanoj igri o kupovini namirnica što je odličan način za ponavljanje vokabulara, vježbu dijaloga na tržnici, ali i vježbu pravilnog izgovora.

Završna se aktivnost sastojala od snimanja dijela pjesme o bojama, i to onoga dijela koji se odnosi na boju koja je na početku projekta dodijeljena pojedinoj školi. Kompilacija svih dijelova pjesme objavljena je na YouTubeu. Na završnom su sastanku, održanome 27. travnja 2022., učenice, učenici i nastavnice iznijeli svoje dojmove o radu na projektu, radili su u malim grupama te riješili kviz o projektu pripremljen u alatu Kahoot. Učenice, učenici i nastavnice ispunili su online upitnike o zadovoljstvu projektom. Ovaj je projekt bio izvrsna prilika za učenje i primjenu znanja njemačkoga jezika, za upoznavanje novih digitalnih alata te za suradnju s prijateljima iz drugih zemalja, a trajao je od rujna 2021. do lipnja 2022. godine.

Izvješće sastavila: mr. Martina Budimir, prof.