3. faza projekta Jesen na „Ratarnici“ – uberi, preradi, PROMOVIRAJ
Radionicom izrade etiketa za vino nastavili smo projekt Ekonomske škole i Poljoprivredno-prehrambene škole Požega Jesen na „Ratarnici“ uberi, preradi, promoviraj u petak 2. veljače 2024.
Pod nastavom marketinga usluga učenici 4. a razreda Ekonomske škole, smjer: ekonomisti i učenici 4. a razreda Poljoprivredno-prehrambene škole iz Požege, smjer agrotehničar sudjelovali su u nastavku projekta kojeg su osmislile profesorice Mirela Višaticki s Poljoprivredno-prehrambena škola i Zvjezdana Farkaš iz Ekonomske škole Požega.
Na početku radionice učenici su kroz prezentaciju napravljenu u digitalnom alatu Sway upoznati sa značenjem etikete u marketinškom smislu. Pogledali su primjer razvoja etikete u PPK Kutjevu za lokaciju Vinkomir, te kroz video vidjeli kako na lak način mogu skinuti staru etiketu i nalijepiti novu koju su kreirali i iskoristiti to za kreativan poklon dragim osobama.
Prezentacija se može vidjeti putem linka: http://tinyurl.com/etiketezavino
Nakon upoznavanja s bitnim i sporednim dijelovima etikete učenici su izrađivali etikete za vino koje je proizvedeno tijekom projekta Jesen na Ratarnici u alatu Canva. Rad su radili u paru jedan učenik s ekonomske i jedan učenik s poljoprivredno-prehrambene škole.
Uz razmjenu iskustava, pokazali su svoju kreativnost i izradili lijepe i kreativne etikete, koje su stavili na digitalnu ploču digipad.
http://tinyurl.com/kreiraneetikete
Uslijedilo je glasanje putem Pametne ploče i najviše glasova je dobila etiketa od učenika Luke Solića, s EŠ i Lovre Markovića iz PPŠ. Etiketu smo isprintali na papiru za naljepnice i učenici su je zalijepili na praznu bocu.
Pripremila: Zvjezdana Farkaš, prof.