3. faza projekta Jesen na „Ratarnici“ – uberi, preradi, PROMOVIRAJ

Radionicom izrade etiketa za vino nastavili smo projekt Ekonomske škole i Poljoprivredno-prehrambene škole Požega Jesen na „Ratarnici“ uberi, preradi, promoviraj u petak 2. veljače 2024.

Pod nastavom marketinga usluga učenici 4. a razreda Ekonomske škole, smjer: ekonomisti i učenici 4. a razreda Poljoprivredno-prehrambene škole iz Požege, smjer agrotehničar sudjelovali su u nastavku projekta kojeg su osmislile profesorice Mirela Višaticki s Poljoprivredno-prehrambena škola i Zvjezdana Farkaš iz Ekonomske škole Požega.

Na početku radionice učenici su kroz prezentaciju napravljenu u digitalnom alatu Sway upoznati sa značenjem etikete u marketinškom smislu. Pogledali su primjer razvoja etikete u PPK Kutjevu za  lokaciju Vinkomir, te kroz video vidjeli kako na lak način mogu skinuti staru etiketu i nalijepiti novu koju su kreirali i iskoristiti to za kreativan poklon dragim osobama.

Prezentacija se može vidjeti putem linka:      http://tinyurl.com/etiketezavino

Nakon upoznavanja s bitnim i sporednim dijelovima etikete učenici su izrađivali etikete za vino koje je proizvedeno tijekom projekta Jesen na Ratarnici u alatu Canva. Rad su radili u paru jedan učenik s ekonomske i jedan učenik s poljoprivredno-prehrambene škole.

Uz razmjenu iskustava, pokazali su svoju kreativnost i izradili lijepe i kreativne etikete, koje su stavili na digitalnu ploču digipad.

http://tinyurl.com/kreiraneetikete                       

Uslijedilo je glasanje putem Pametne ploče i najviše glasova je dobila etiketa od učenika Luke Solića, s EŠ i Lovre Markovića  iz PPŠ. Etiketu smo isprintali na papiru za naljepnice i učenici su je zalijepili na praznu bocu.

Pripremila: Zvjezdana Farkaš, prof.