Worldchat.live Education međunarodni projekt
Šesnaest učenika naše škole sudjelovalo je u međunarodnom projektu Worldchat.live Education. Worldchat.live Education je pedagoški alat i internetska platforma za pružanje autentičnih govornih situacija učenicima diljem svijeta koju podržava i financijski pomaže kanadsko Ministarstvo obrazovanja i visokog obrazovanja.
Projekt je pokrenula profesorica Anne-Marie Lafortune iz Kanade kako bi povezala nastavnike engleskog jezika diljem svijeta koji zatim osmišljavaju autentične govorne aktivnosti te spajaju po dvoje učenika sličnih interesa, godina i stupnja poznavanja engleskoga jezika i na platformi dogovaraju i održavaju videosastanke s učenicima iz drugih zemalja. Sastanci se iz sigurnosnih razloga snimaju te nastavnici imaju u svakom trenutku uvid u učeničke snimke i korespondenciju. Sastanci su vođeni temama, a učenici unaprijed dobiju pitanja za razgovor za svaki sastanak. Nakon sastanka učenici pišu izvješća, pripremaju prezentaciju ili pišu blog prema zadanim smjernicama koji se, nakon odrađenih sastanaka, vrednuju prema unaprijed izrađenoj rubrici.
U ovom bogatom i autentičnom iskustvu učenja, učenicima je pruženo jedinstveno iskustvo povezivanja s vršnjacima u drugom dijelu svijeta, upoznavanje s drugim kulturama, tokovima misli i potpuno drugačijim načinom života.
Kroz projekt, učenici su razvijajali niz socijalnih vještina: komunikacijske, organizacijske, vještine dogovaranja, vođenja, pridržavanja pravila i rokova. Budući da su sastanke dogovarali sami, učenici su morali voditi računa o različitim vremenskim zonama te uskladiti svoje svakodnevne obveze.
Učenici koji su odradili projekt do završne faze te za svoj angažman dobili potvrde o sudjelovanju su: Emilija Vidović (4.c), Marija Kelbasa (4.c), Veronika Ružičić (2.a), Marta Polić-Strinić (2.a), David Draguljić (2.a), Dragana Relić (2.a), Tena Matoković Brižić (4.g) i Karla Marinović (4.g).
Učenike je u projekt uključila te njihov rad pratila profesorica engleskog jezika Jelena Kovačević.
Izvješće sastavila:
Jelena Kovačević, prof.