INSTAGRAM CHALLENGE 2022
Kraj je godine iza nas, već smo poprilično zašli u 2023. pa je vrijeme za objaviti neke vijesti koje su čekale pravi trenutak, a trenutak je to kada se pripremamo za razna natjecanja pa nije naodmet motivirati učenice i učenike izvješćem o uspjesima na nekim ne tako davno minulim natjecanjima.
Ukupno devet učenika i jedna učenica naše škole ljetos su sudjelovali na natjecanju u organizaciji Goethe-Instituta Hrvatska pod nazivom „Die Kroatien-Instagram Challenge 2022“. Cilj je natjecanja bio promocija učenja njemačkoga jezika, povezivanje učenica i učenika iz cijele Hrvatske i predstavljanje svoga grada i svoje svakodnevice drugim natjecateljicama i natjecateljima.
Izazov je trajao dva dana, od 13.-14. lipnja 2022., a učenice i učenik naše škole uspjeli su savladati svih šest izazova, a u mnogima su izvršili i više zadataka nego što je bilo potrebno za dovršiti izazov. Na izazovu je smjelo sudjelovati maksimalno 10 učenica i učenika. Našu je školu predstavljala ekipa sastavljena iz 3 različita razreda, a mentorica im je bila mr. Martina Budimir, prof.
Ovo je ekipa koja je predstavljala Ekonomsku školu Požega:
- Valentina Franikić (4.k)
- Marija Pedić (4.k)
- Maria Došen (3.h)
- Petra Jurković (3.h)
- Antonija Klapšić (3.h)
- Veronika Marjanović (3.h)
- Matea Mital (3.h)
- David Vulinović (3.h)
- Dora Klarić (2.h)
- Sunčica Pudić (2.h)
Svim su ekipama dodijeljeni korisničko ime i lozinka. Zabranjeno je bilo dijeliti sadržaje van zatvorenog instagram profila kako bi se zaštitila privatnost učenica i učenika. Sve su mentorice i svi mentori dobili detaljne upute, a naša se ekipa odlučila za podjelu zadataka kako bi sve stigle/i na vrijeme u doba godine kada je vrlo turbulentno i vremena ionako nedostaje.
Prvi je zadatak bilo svojevrsno predstavljanje. Trebalo je objaviti selfie ili zajedničku fotografiju, navesti ime škole, ime ekipe i ime svake pojedine članice i svakog pojedinog člana. Drugi je izazov bio puno zahtjevniji. Trebalo je proučiti format infografike, proučiti povijest i sadašnjost svoga grada i odlučiti se što predstaviti kao simbol grada u formatu infografike. Naša je ekipa predstavila Požegu kao „Slavonsku Atenu“ složivši pritom u obliku infografike kratko predstavljanje nekoliko simbola grada koje su učenice i učenik sami fotografirali u šetnji gradom.
Osobito je zanimljiv bio treći izazov i tu su vrlo šaroliki prilozi različitih osnovnih i srednjih škola diljem Hrvatske. Radilo se, naime, o fitness-izazovu. Zadatak je bio odabrati neku poznatu vježbu ili ples i osmisliti svoju „vježbu“. S obzirom na to da je bila sezona trešanja, naša je učenica snimila berbu trešanja kao izvrsnu tjelovježbu.
U četvrtom je izazovu trebalo odabrati tri mjesta od ponuđenih deset kategorija. Naša se učenica odlučila za najzanimljiviji grafit u gradu, za najružniju zgradu i za omiljeno mjesto. U petom je izazovu trebalo snimiti mimiku ili pozu kojom se izražavaju sljedeće emocije: sreća, naživciranost i prestrašenost. Naše su učenice pokazale svoj glumački talent i izvrsno odradile i ovaj zadatak.
U šestom je izazovu trebalo osmisliti zadatak za druge grupe i naša se ekipa odlučila za akrostih o svome gradu. Druge su ekipe trebale, po uzoru na našu pjesmu, napisati pjesmu na njemačkome jeziku o svome gradu, također u obliku akrostiha. Osim toga, trebalo je odgovoriti na izazov bar jedne škole koja je sudjelovala na natjecanju. Naša je ekipa odgovorila na čak 6 izazova drugih škola. Iako nije postavljen kao službeni izazov, posljednji je zadatak bio komentirati bar dvije objave drugih timova.
Osim što je natjecanje bilo zabavno, učenice i učenik naše škole izražavali su se i bavili njemačkim jezikom i promocijom svoje škole i svoga grada. Osim toga naša je ekipa osvojila i jednu od nagrada, onu za najljepšu pjesmu. S obzirom na to da je na natjecanju sudjelovalo ukopno 480 učenica i učenika iz 35 različitih mjesta iz cijele Hrvatske, radi se o zaista velikom uspjehu.
Izvješće sastavila: mr. Martina Budimir, prof.