Projekt Promocija u turizmu

Promocija ima ključnu ulogu u turizmu jer pomaže destinacijama da privuku posjetitelje, informiraju ih o svim atrakcijama i aktivnostima koje nude te poboljšaju imidž same destinacije. Kako bi shvatili važnost navedenog učenici 4.h razreda su tijekom godine sudjelovali u projektu Promocija u turizmu. Autorice projekta su profesorice Ines Jurilj i Martina Kir Jambrek, a projekt je proveden kroz nastavne predmete Turizam i marketing te Engleski jezik.

Svrha projekta bila je prepoznati važnost turizma i promocije na turističkom tržištu,  predstaviti sastavne elemente turističkog tržišta i promocijski miks na konkretnom primjeru nekog turističkog mjesta, prikazati djelovanje turističke promocije i njezin utjecaj na turistički razvoj mjesta / destinacije, razvijati samostalnost, timski rad, odgovornost i osobnu kreativnost, koristiti razne digitalne alate za izradu plakata, brošura i ostalih promotivnih materijala, te razvijati i primijeniti jezik struke na engleskom jeziku.

Učenicu su tijekom godine sudjelovali u aktivnostima vezanim za njihovu struku, predstavili su turističko mjesto po vlastitom izboru, istražili i prezentirali sastavne elemente njegovog turističkog tržišta te na temelju svega sastavili upitnik za gosta, prikazali su promocijski miks i utjecaj promocije na turistički razvoj nekog mjesta, a sve su predstavili pomoću raznih digitalnih materijala na engleskom i hrvatskom jeziku.

Za početak učenici su trebali na hrvatskom jeziku napisati seminarski rad na temu turističkog proizvoda nekog turističkog mjesta. Nakon toga zadatak je bio na temelju seminarskog rada izraditi plakat na engleskom jeziku. Koliko su bili uspješni možete pogledati u našoj web kolekciji.

Nakon toga zadatak je bio staviti se u ulogu Turističke zajednice mjesta i u paru izraditi upitnik za turiste o njihovom zadovoljstvu sa turističkom ponudom. Upitnike su izradili na hrvatskom i engleskom jeziku, a možete ih pogledati na našem Padletu.

Sljedeća aktivnost je bila izraditi infografiku sa svim sastavnim elementima turističkog tržišta. Trebali su u paru istražiti ponudu, potražnju, proizvod i cijenu nekog mjesta te rezultate kreativno prikazati u digitalnom alatu po izboru. Infografika je trebala biti prikazana na hrvatskom i engleskom jeziku. Koliko su bili uspješni možete pogledati u našoj kolekciji na Adobe expressu.

Zadnja aktivnost bila je izrada brošura u grupama u digitalnom alatu po izboru. Učenici su na hrvatskom jeziku trebali izraditi brošuru na temu promocije turističkog mjesta ili destinacije. U brošuri je trebalo opisati promocijski miks (što se koristi od promocijskih sredstava), opisati utjecaj promocije na razvoj turizma i navesti turističke rezultate. Brošure na engleskom jeziku trebale su sadržavati itinerer od 3 do 5 dana, zadatak je bio staviti se u ulogu turističke agencije i organizirati posjet nekom turističkom mjestu ili destinaciji s polaskom iz Zagreba. Sve brošure možete pogledati na našem Padletu.

Tijekom školske godine projekt je realiziran i vrednovan kroz nastavu, a učenici su vrlo uspješno odradili sve zadatke te usvojili stručne pojmove na hrvatskom i engleskom jeziku. Povratne informacije učenika po završetku projekta bile su odlične jer su na ovaj način imali priliku povezati struku i strani jezik te primijeniti teorijsko znanje na praktičnim primjerima.

Izvješće sastavile: Ines Jurilj, prof. mentor i Martina Kir Jambrek, prof. savjetnik